poniedziałek, 19 września 2016

Nowy rok szkolny - nowe wydarzenia

Dzieciaki rozpoczęły nowy rok szkolny. Rozpoczęły się obowiązki i przyjemności związane z nauką w szkole. Ja także zaczęłam już myśleć nad kolejnymi, ciekawymi spotkaniami z dziećmi i młodzieżą w naszej filii bibliotecznej.
Na początek przedszkole. Już od kilku lat czytam przedszkolakom bajki. Dzieci mają też możliwość wypożyczenia bajek w przedszkolu - dziękuję Pani Joasi za taką możliwość. Za mną pierwsze spotkanie, na którym przeczytałam dzieciakom historię pierwszego spotkania "Maszy i Niedźwiedzia". Na środę zaplanowane jest następne spotkanie ( w tym roku szkolnym będę odwiedzała dzieci z książkami w środy).
Dziś bibliotekę odwiedzili drugoklasiści. A powód zaproszenia - bardzo uroczysty. Właśnie dziś odbyło się uroczyste pasowanie na czytelnika biblioteki. Zanim to jednak nastąpiło, porozmawialiśmy sobie o książkach i bibliotece, odgadywaliśmy zagadki i szukaliśmy ulubionych bohaterów wśród bibliotecznych maskotek. Następnie uroczyście wypowiedzieliśmy słowa przysięgi, nastąpiło pasowanie i ulubiona część każdego spotkania - prezenty niespodzianki. Dzieci wypożyczyły sobie książeczki i wróciły do szkoły.




Już wkrótce dzień głośnego czytania, na które już zaprosiłam uczniów klasy III.
Zapraszam wszystkich do odwiedzin naszej biblioteki. Mam nowe książki i bogaty księgozbiór, z którym pragnę się podzielić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz