wtorek, 26 września 2017

Pan Bob Budowniczy

Wiecie, że w tym roku Bob Budowniczy skończył 18 lat? I nadal uwielbiają go nie tylko chłopcy. Nadal można obejrzeć i przeczytać bajki z jego przygodami (chociaż teraz wygląda nieco inaczej).
W naszej filii, wczoraj, odbyło się spotkanie z uczniami klasy I. Pretekstem był dzień budowlańca i 18-tka Boba. Przygotowałam dla dzieci jak zwykle mnóstwo zadań, które dzieciaki wykonały bezbłędnie i mam nadzieję że z przyjemnością.
A oto program spotkania:
- przedstawiamy Boba i jego maszyny (z książki "Bob Budowniczy i wspaniałe maszyny")
- czytamy opowiadanie "Kłopotliwy nocleg"
- rozwiązujemy zadania zamieszczone w książce "Bob Budowniczy i wspaniałe maszyny"
- wyklejamy Boba (troszkę inne puzzle)
- układamy puzzle
- budujemy makietę dzielnicy:

  • malujemy drzewa (szyszki choinkowe malowaliśmy brokatową farbą zieloną)
  • obklejamy bloki cegłą
  • przyklejamy okna, drzwi i dachy
  • kolorujemy samochody
  • naklejamy kwiaty na makiecie 
- na zakończenie zrobiłam dzieciom pamiątkowe zdjęcia (na tle walca i betoniarki Boba), poczęstowałam ciasteczkami i podarowałam, zrobione specjalnie na to spotkanie, zakładki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz