wtorek, 28 listopada 2017

Bajkowi bohaterzy Disney'a

Jest w listopadzie dzień, w którym możemy wspominać..... postacie z bajek. Ja, na wspominki, zaprosiłam klasę I wraz z wychowawczynią - Panią Danusią, a wspominaliśmy bohaterów bajek Walta Disney'a. Na przestrzeni ponad 80 lat wytwórnia Disneya wyprodukowała mnóstwo bajek, które pamiętamy do dziś. Nadal, prawie każdego roku, powstaje hit, który oglądają zarówno dzieci jak i dorośli. W naszej bibliotece znajduje się pewnie setka różnych historii, powstałych na podstawie bajek Walta Disney'a.

I tym razem, na spotkanie z dzieciakami, przygotowałam dużo fajnych rzeczy. Na początek przypomnieliśmy sobie najpopularniejsze bajki Disneya, a potem zaczęły się zadania. Dzieci podzieliłam na dwie grupy, które we własnym gronie wykonywała zadania. Rozpoczęliśmy od łączenia w pary różnych postaci z bajek (nie koniecznie były to pary romantyczne), a następnie odszukaliśmy odpowiednie tytuły.

Potem był "zwierzyniec" Disney'a - nazywaliśmy imionami zwierzęta z bajek i krzyżówki (hasła: Walt Disney dla dzieci i Wytwórnia Walta Disneya).

 

Na zakończenie zajęć dzieci zrobiły sobie Olafa - bohatera bajki "Kraina lodu".

Gdy zadania zostały wykonane nastąpił ostatni - słodki - punkt programu. Ponieważ jednym z najpopularniejszych disney'owskich bohaterów jest Kubuś Puchatek, a przysmakiem Puchatka jest miód - poczęstowałam dzieci chałką z miodem oraz babeczkami. Po pamiątkowych zdjęciach i wypożyczeniu bajek (niekoniecznie Disney'a) dzieci wróciły na pozostałe zajęcia do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz