niedziela, 10 stycznia 2016

Żegnamy Stary Rok

Rok 2015 przeszedł już do przeszłości. Nadszedł czas podsumowań. Co działo się w Naszej bibliotece? - możecie prześledzić wydarzenia , o których pisałam na blogu. Dziś chciałam pochwalić Klaudię - najlepszą czytelniczkę Naszej biblioteki. Klaudia korzysta ze zbiorów bibliotecznych regularnie. Pożycza dużo pozycji i nigdy nie przetrzymuje wypożyczonych książek. Już parokrotnie otrzymała ode mnie dyplomy i nagrody książkowe, ale dziewczyna jest tego warta. Na zakończenie roku 2015 wręczyłam Klaudii kolejny dyplom wraz z książką. Chciałam w ten sposób podziękować Klaudii za to, że tak chętnie korzysta z Naszej biblioteki. Mam nadzieję, że Klaudia nadal będzie pobijała rekordy w czytelnictwie i będzie brała udział w zajęciach organizowanych przez Naszą bibliotekę. Klaudia - gratuluję i dziękuję.
Dziękuję także Pawłowi - naszemu informatykowi, który zawsze chętnie pomaga i rozwiązuje wszelkie komputerowe problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz