poniedziałek, 20 czerwca 2016

W bibliotece jest wesoło

Moje zaproszenie do zabawy przyjęły dzieci z przedszkola. Postanowiłam uczcić koniec roku szkolnego tańcem i brykaniem, bo w końcu w bibliotece nie zawsze musi być poważnie.
Przygotowałam dla dzieci bogaty program. Zaczęliśmy śmiechem. Ponieważ jutro przypada dzień łaskotek, więc wszyscy troszkę się pogilgotaliśmy. Następnie, dla rozruszania, poćwiczyliśmy
i rozpoczęliśmy zabawę.
Najpierw był blok zabaw Tomka (kolejowe):
- lokomotywy podróżowały od stacji do stacji (czasami musiały zawrócić więc ostatni wagon stawał się lokomotywą)
- lokomotywy szukają pasażerów (zbieramy pasażerów od 1 do 6 - dwie drużyny)
- pociąg w tunelu (dwie drużyny - kto pierwszy?)




Potem blok Pszczółki Maji:
gorące kwiatki (gorące krzesła w nowej odsłonie - pszczółki latały i przysiadały na kwiatkach - zawsze brakowało jednego) i taniec


A na zakończenie było łapanie pcheł (spinacze przypięte do ubrania - wygrała Pani Agata, która zebrała ich najwięcej) i zabawa "Raz, dwa, trzy Baba Jaga patrzy".



Czas szybko minął. Zabawa się skończyła. Dzieci musiały wrócić do swoich zajęć.
Dziękuję za cały rok fajnej współpracy. Zawsze byłam mile witana przez Panie i dzieci, które z zainteresowaniem słuchały kolejnych opowieści. Dziękuję za pamięć o mnie przy okazji różnych świąt - otrzymałam karki od przedszkolaków z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Wielkiej Nocy, dnia kobiet, dnia bibliotekarzy i dziś na zakończenie roku szkolnego.

Bardzo dziękuję i zapraszam do biblioteki także w wakacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz