środa, 21 czerwca 2017

Lato z Muminkami

Na pożegnanie roku szkolnego, zaprosiłam do biblioteki, uczniów klasy II wraz z Panią wychowawczynią - Panią Małgorzatą. Bohaterami ostatniego spotkania były Muminki i ich przyjaciele, znajomi, krewni, czasem wrogowie. Aby dzieci zapamiętały nowe nazwy (bo trzeba przyznać,że bohaterowie opowiadań Pani Tove Jansson są niezwykli i mają niezwykłe imiona) zaproponowałam im krzyżówkę na opak. Tym razem dzieci naklejały gotowe odpowiedzi w odpowiednie miejsca, ja następnie czytałam krótką charakteryzację danej postaci i pokazywałam ilustrację z omawianą osobą. Oczywiście obrazki wzbudziły wiele emocji. Kolejnym punktem programu było wykonanie Małej Mi i Włóczykija. Podstawą był balon. Chłopcy zrobili Włóczykija: przygotowali kapelusz i ubranie, mazakami namalowali oczy, nos i usta. Dziewczynki miały trudniejsze zadanie: musiały przykleić Małej Mi włosy z włóczki, a następnie zrobić sukienkę i wyrysować uśmiech. Na zakończenie dzieci wybrały sobie książki do domu i ze słodkim upominkiem wróciły do szkoły.




Chciałam bardzo podziękować wszystkim paniom nauczycielkom ze Szkoły i z Przedszkola, za to, że tak chętnie odpowiadały na moje zaproszenia do biblioteki. Każde spotkanie było bardzo przyjemne i pełne obustronnej sympatii. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ WSPANIAŁYCH WAKACJI!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz