poniedziałek, 19 listopada 2018

Dzień postaci z bajek

Z okazji święta bajkowych postaci, zaprosiłam do biblioteki uczniów klasy I wraz z Panią Małgosią. Przygotowałam dla dzieci parę zadań, które pozwoliły miło i aktywnie spędzić czas w bibliotece.
Co robiliśmy?
- zgadywaliśmy jak nazywają się postacie bajkowe narysowane przez dzieci
- szukaliśmy przyjaciela - w formie kart miałam przygotowane postacie bajkowe, które należało połączyć w pary
- rozwiązywaliśmy krzyżówkę - dzieci odpowiadały na pytania, a odpowiedzi układały w ten sposób, że powstała krzyżówka z hasłem "rysunkowe bajkowe postacie"

-  odgadywaliśmy jaka postać daje jaki cień
- malowaliśmy bajkowe postacie wykonane z masy solnej.

Na pamiątkę każdemu dziecku zrobiłam zdjęcie na tle obrazu z Królem Lwem.
Na zakończenie dzieci wypożyczyły sobie bajeczki, zjadły pierniczki i wróciły na zajęcia do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz