wtorek, 24 listopada 2015

Pluszowy Miś - Bibliomiś

Dziś bibliotekę odwiedziły dzieci z przedszkola. Zaprosiłam je z okazji Światowego Dnia Pluszowego Misia, który przypada na dzień 25 listopada.


Zaprosiłam także gościa specjalnego - Bibliomisia. Bibliomiś na co dzień mieszka w Bibliotece Publicznej Gminy i Miasta w Strzyżowie. Bardzo lubi dzieci i bajeczki. Dlatego często podróżuje po całej gminie, poznaje dzieci, bawi się z nimi i zachęca je do czytania. Z okazji jutrzejszego święta, terminarz Bibliomisia jest bardzo zapełniony. Dlatego cieszę się, że znalazł czas i razem z Panią Zosią odwiedził Naszą bibliotekę.
Dzieciaki były zachwycone Bibliomisiem. Tuliły się do niego i prosiły go, aby razem z nimi poszedł do przedszkola. Niestety Bibliomiś musiał wracać do swojego domku.



Oprócz zabaw z Bibliomisiem ( wąż do piosenki "Jadą jadą misie", taniec do utworu "Dwa maleńkie misie" i łapanie baniek mydlanych) przygotowałam dla dzieci krótką informację o historii pluszowego misia oraz prezentację poświęconą misiom w bajce i w realu.

Przedszkolaki także miały niespodziankę dla Bibliomisia. Zaśpiewały mu piosenkę o niedźwiadku:
Jedna łapka, druga łapka, ja jestem niedźwiadek.
Jedna nóżka, druga nóżka, a to jest mój zadek.
Lubię miodek, kocham miodek podkradam go pszczółkom
jedną łapką, drugą łapką, albo wciągam rurką.
Niestety czas bardzo szybko biegnie. Jeszcze tylko zdjęcia na pamiątkę, drobne upominki i już trzeba wracać do przedszkola.

Wiele rzeczy, które miałam przygotowane, nie zostały zrobione (właśnie z braku czasu). Ale nic nie szkodzi!
 W poniedziałek, wybiorę się do przedszkola i razem z dziećmi będziemy kontynuowali zabawę! Tylko szkoda, że bez Bibliomisia!!!
Bibliomisiu zapraszamy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz